2012. április 21., szombat

Még mindig peyote

Most ez a technika tetszik. Csak nagyon fárasztó a szemnek. Felmenőim viselnek szemüveget, ez a sors engem sem fog elkerülni. De legalább meggyorsítom a romlást. Tegnap már azért is hagytam abba az aktuális nyakláncot (Anyák napjára), mert már konkrétan nem láttam.

Ezt majd idővel feltöltöm a Meska boltomba.




Rózsaszín és zöld karika, cseh üveg- és csiszolt gyöngyökkel réz láncon fülbevalóval. Nagyon aranyos kis tavaszi szett. Bár már mindjárt itt a nyár.

És egy fél fülbevaló. A másik fele idővel elkészül.



Imádom a sárga és lila párosítást.

Természetesen a peyote technikával készült karikáim, szőlőszemem nem tökéletes, mivel nem delicával, hanem sima kásával dolgozom. Annyira azért nem csálék, nekem tetszenek. Olyanok, mint én: nem tökéletesek. :)

Nincsenek megjegyzések: